NB OBS: NOE foretager kabeludskiftning, der foretages udskiftning af kabel mellem to transformerstationer, hvilket berører Gl. Landevej og nederste del af Solbjergvej. Arbejdet udføres i slutningen af uge 14 eller 15 og varer et par dage. Der vil IKKE være gener for strømforsyningen i Toftum Bjerge, men det vil være nødvendigt i perioder at anvende alternative veje ind i området via Rødevej.
2016 – Toftum Bjerges Grundejerforening

Set & sket 2016

Dagbladet d. 9. januar 2016

Dagbladet skriver 14. januar 2016

Efter en henvendelse til Struer Kommune fik vi dem til at

fjerne jernskroget fra stranden.

Dagbladet skriver 29.06

Dagbladet skriver 04.07

//mail.toftumbjergegrundejerforening.dk/#!album-0

Tryk på  firkant for fuld skærm

11. juni

Jeg har lige haft en rigtig træls oplevelse. Jeg var ude på aftentur her lørdag aften og gik fra Skovbrynet ned mod bænken der hvor stien blev lavet handicap venlig sidste år.

Jeg ser nogle mennesker klippe ned og kaste grene ned af skrænten. Så siger en af damerne ." Så nu kommer grundejerforeningen " .

Jeg følte mig lidt provokeret og sagde ja vi er jo alle sammen grundejere ikke sandt ?

Intet svar .

Jeg var provokeret da jeg kom hjem og gik efterfølgende tilbage  og spurgte ind til hvad hendes positive hensigt var med hendes udtalelse.

Manden påstod at det havde hun aldrig sagt , men konen sagde at hun beklagede meget.

Så spurgte jeg hvad de lavede og de sagde at de gerne ville have aftensol. Det havde jeg fuld forståelse for , dog havde jeg ikke forståelse for at grene blev smidt ud over skrænten  især når vi har en fin affaldsordning i Struer kommune og flisning på p pladsen. Jeg sagde at jeg undrede mig over at de ikke havde henvendt sig til bestyrelsen  hvis de høje buske havde generet deres udsigt længe .

Så Bruno hvis nogen beklager sig over mig så har jeg altså skældt ud.  hilsen Karin.

Grundejerforeningen har efterfølgende set sig nødsaget til at bekoste en oprydning.

Det er bare ikke i orden man går ind på andres grunde og klipper folks buske og træer ned, der er også savet træer ned på Kærvej 2, her ligger alle grenen nu og flyder, det ser bare ikke godt ud.

Hvor slåer hærværksmanden til næste gang?

Dagbladet skriver 25.07.2016

Dagbladet skriver 13.09.2016                                                                                Dagbladet skriver 14.09.2016

Dagbladet skriver 15.09.2016

Privat indberetning af tyveri i perioden 11. - 14. oktober fra en adresse på Thagård Plantage er der stjålet gammel designet møbel. Tyven har brækket døren op med en koben.

Dagbladet skriver 17.10. 2016

Dagbladet skriver 07.12.2016